Ca Si Sulică Frânaru

Ca Si Sulică Frânaru

Cultura rromă e ca peștera lui Ali Baba și cei 40 de hoți, plină de obiecte de valoare, pre/luate în perioada nomadă sau fostă credință (uitată) a unor strămoși.
marketingul rromului te face să te simți stăpân, cineva, si să cumperi ieftin ceva de care ai nevoie (chiar dacă se dovedește a fi marfă proastă sau păcăleală). Las-o, bă, că merge-așea! Fabricanți de emoție. Muzică și șmechereală (ciorănie) într-un sat de țigani din România” (satul 10 Prăjini), publicată în franceză acum 10 ani, va stârni controverse,
Marii dușmani ai rromilor,
care le blochează aspirațiile libertății și demnității, nu sunt gagiii, ci țiganii (aliați cu statul)
Oamenii deosebiți sunt ca mașinile de marcă: cu cunoscători devin mașini de colecție; cu ageamii devin hârburi. Ca la rromi!
și în cultura rromă „dilo” înseamnă atât „nebun”, cât și „prost”
Cel puternic (stăpânul) NU cere iertare celui slab (slugii), nu are căință (regret), doar îi acceptă un drept, fără obligatii pa si nu am cuvinte

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *