Shadow

Consiliul Judeţean Satu Mare are de gând să înfiinţeze întreprinderi sociale pentru romi şi persoanele vulnerabile din judeţ

Consiliul Judeţean Satu Mare are de gând să înfiinţeze întreprinderi sociale pentru romi şi persoane vulnerabile, în care aceştia să lucreze, să se simtă utili şi să fie responsabilizaţi. ŞTIRI PE ACEEAŞI TEMĂ Jandarmii olteni vor ţine “aproape” de Paşti Inspectorul veterinar clujean acuzat în dosarul „Mafia cărnii“ a fost … ANAF: Noul Cod al Insolvenţei este un instrument mai eficient pentru r… Preşedintele Consiliului Judeţean Satu Mare, Adrian Ştef, a avuto întâlnire cu ambasadorul Elveţiei în România, Jean-Hubert Lebet, secretarul de stat din cadrul Departamentului pentru Relaţii Interetnice, Laczikó Enikő şi directorul general al Caritas Satu Mare, Löchli Terezia Tündér pentru a discuta concret care sunt măsurile care pot fi adoptate pentru facilitarea accesului pe piaţa muncii a grupurilor vulnerabile şi promovarea unei societăţi incluzive şi coezive în scopul asigurării bunăstării tuturor cetăţenilor. Consiliul Judeţean Satu Mare a iniţiat şi va mai iniţia proiecte în parteneriat cu organizaţii non-guvernamentale şi cu fundaţii ale romilor, proiecte care vor avea ca scop promovarea incluziunii sociale a populaţiei rome pe piaţa muncii la nivelul judeţului Satu Mare prin dobândirea de noi competenţe precum tâmplar, croitor, artizanat, baby-siter sau îngrijitor. În cadrul discuţiei s-a hotărât găsirea celei mai bune surse de finanţare pentru un proiect care vizează înfiinţarea unei întreprinderi sociale pentru romi şi persoane vulnerabile, în care aceştia să lucreze, să se simtă utili şi să fie responsabilizaţi. Această întreprindere socială presupune terenuri pe care romii şi persoanele aparţinând grupurilor vulnerabile ar putea cultiva legume pe care mai apoi să le valorifice în mod legal şi organizat. Totodată se are în vedere o clădire administrativă pentru locuit şi pentru desfăşurarea activităţilor în bune condiţii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *