Culmea investitiei: Infochiosc cu touchscreen, intr-un oras cu doar trei obiective turistice

Culmea-investitiei--InfochioscIn Barlad se construieste un foisor din lemn care va adaposti un infochiosc turistic a carui valoare este de 62.000 de lei. Este vorba despre un proiect european care va fi dat in folosinta in octombrie in orasul care are doar trei obiective turistice.
Este unul din putinele proiecte europene accesate de Primaria Barlad si va fi si primul proiect european finalizat, cel care vizeaza asfaltarea cartierelor Deal II, Tuguieta, str. Mihai Eminescu fiind in lucru, noteaza Adevarul.
Chioscul este amplasat la intrarea in Gradina Publica si va promova potentialul turistic al orasului (cu o populatie de aproximativ 50.000 de oameni). Sunt astfel create doua locuri de munca.
Potentialul turistic al municipiului se limiteaza doar trei obiective, potrivit sursei citate: un muzeu (cu planetariul drept principala atractie), un teatru si casa memoriala Cuza. Aceasta din urma nu poate fi vizitata deoarece este locuinta sociala si este impartita intre mai multe familii de rromi si de romani.

Leave a Reply

Your email address will not be published.