Shadow

În România, un copil din trei este afectat de sărăcie

saracMinisterul Muncii consideră că este nevoie de o abordare nouă pentru combaterea sărăciei, în condiţiile în care acest fenomen s-a intensificat în ultimii ani în România şi afectează unul din trei copii, a declarat secretarul de stat Oana Ţoiu, potrivit unui comunicat al Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice (MMFPSPV). 

     Ministerul Muncii a organizat joi, 22 septembrie, o masă rotundă cu tema “CSR şi Strategia Naţională privind Incluziunea Socială şi Reducerea Sărăciei 2015-2020. Cum pot colabora sectorul privat şi guvernul pentru scăderea a numărului de persoane care trăiesc în sărăcie?”. 

     La întâlnire au participat secretarul de stat Oana Ţoiu, reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilităţi, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie şi ai Agenţiei Naţionale pentru Egalitatea de Şanse între Femei şi Bărbaţi, alături de reprezentanţi ai BCR – Banca Comercială Română, BRD – Groupe Societe Generale, Coca-Cola HBC România, Consiliul Investitorilor Străini, Enel România, Ford România, Groupe Renault, Heineken România, Hewlett Packard Enterprise, IKEA, Kaufland România, Mega Image, OMV Petrom, Romstal, SABMiller – Ursus Breweries, Schenker Logistics România, Şerban & Musneci Associates şi Unilever.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *