Pandemiei Asupra Minții Tale

În virtutea faptului că în carantină puteai ieși pentru a-ți plimba animalul de companie, au apărut și întreprinzători care își închiriau cîinele vecinilor care nu aveau, dar și cei care au interpretat noțiunea de „animal de companie”, mulți ieșind să-și plimbe capra, găina, crabul sau ariciul.
Cînd s-a dat alarma pandemiei, primul lucru care a dispărut din magazinele din întreaga lume a fost hîrtia igienică. Cum oamenii cumpărau masiv baxuri peste baxuri
Mai apoi, poate tot în siajul fricii de penuria de hîrtie igienică, în Statele Unite a crescut vînzarea de bideuri. A urmat penuria de măști medicale pe care la început oamenii și le încropeau – fie recurgînd la măști de gaze, fie învățînd de pe YouTube cum să și le confecționeze, din șervețele de hîrtie, împăturite strategic și garnisite cu elastice, sau chiar din coji de portocală sau avocado Tot la capitolul „modă”, un cizmar din Cluj, Grigore Lup, a devenit celebru în întreaga lume cu o găselniță inedită: pantofii pentru distanțare socială. Ideea sa de a face pantofi numărul 75 (cu vîrfuri create din material de plută, îndeajuns de lungi încît să țină interlocutorul la distanța regulamentară)
una dintre industriile care s-au bucurat de creșterile vînzărilor în vremea carantinei fiind cea de jucării erotice. În Norvegia, acestea au crescut brusc cu 65% față de anii precedenți, iar în Franța cu 153%.
Trăim, bineînțeles, o perioadă nefast realității și care ne definește, ca oameni: stropul de nebunie materializat în creativitate –

Leave a Reply

Your email address will not be published.