Școala nr. 4 Râmnicu Vâlcea continuã sã scoatã analfabeți pe bandã rulantã!

Multi din prietenii mei mi-au spus ca sunt prea inversunat impotriva sistemului educational. Initial le-am zis ca gresesc, ca e doar o problema de perceptie, ca de fapt nu e asa, dar apoi am recunoscut. Da. invatamantul romanesc e varza. La pamant. Degeaba. Si o sa explic de ce. Pe scurt, şcoala e un loc al ipocriziei generalizate: profesorii se fac că predau (lucruri care pe mulţi nu-i /mai/ interesează), elevii se fac că vin şi, eventual (mai) învaţă, doar ca să nu aibă probleme cu părinţii şi să-şi poată vedea liniştiţi de ale lor. Toţi ştim că e aşa, şi toţi ne facem că nu vedem. Dintr-un motiv foarte simplu pentru că atunci când ne întrebăm: oare dacă am spune lucrurile acestea, ce s-ar întâmpla?, cunoaştem răspunsul: nimic. Există un lucru de care românul se teme mai tare decât de impostură: Directorul Fartat   mangaie copii romii pe crestet apoi le da un sut în fund  si   declara ca este cel mai bun  profesor  si  copii  cand termina 8 clase  mai   ales elevii    romii  vs  romanii    nu stiiu sa citeasca sau sa scrie si putem demostra   cu sutele profesorul   IVANCUare o voce atât de suavă şi de caraghioasă, încât când o auzi îţi vine să o întrebi dacă a inhalat heliu din baloane. Cazul clasic de gafă, care cred că se predă şi la cursurile de ţinut gura-nchisă. De fapt, nici nu ştiu dacă să trec asta la gafele ei tâmpite.pe acest profesoras de doi banii   Cum e treaba de fapt cu şcoala  copii si parinti   sant hotarati   sa nu   mai trimita   copii romi la scoala  nr 4 alui Fartat  pentru ca nu invata     sa citeasca    si sa scrie  desi au 8 clasae Ceea ce învăţati la scoala o sa vă ajute în viata !” la  scoala   lui Fartat  nu se intapla acest lucru   cum să ma ajute în viata , daca eu nu învâţ nimic  „Pentru că e obligatoriu”.E limpede de ce e nevoie să ştii să scrii şi să citeşti –Mai mult, şcoala nu are drept scop nici măcar ca fostul elev să ţină minte aceste lucruri –  sa citeasca   sa scrie  fie că-i folosesc, fie că nu-i folosesc la ceva.catalogaţi ca inteligenţi sau proşti sa citeasca   sa scrie  fie că-i folosesc, fie că nu-i folosesc la ceva.singura “critică constructivă” e cea încurajată “de sus”; orice altceva e “prejudiciu adus imaginii instituţiei” şi “demnităţii profesiei”. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *